tillbaks till skolan !

nu ser jag bortanför min förkylning och släpar min trötta bak mot skolan.
fick veta igår av amanda att vi har sovmorgon idag och börjar typ kvart över tio ...
och ni som vet var jag bor vet även att det inte går så många bussar så jag är tvungen att sitta där i några timmar och vänta .. göööött !! men jag antar att det egentligen är bra för mig.. då kan jag plugga so så det bara ryker om det :)

juste, jag kan skriva lite om dansen igår ! jag kände mig som en mask ... vi gjorde någon dans där man mestadels av tiden var nere på golvet och krälade runt . hehe .. men det var kul ! det tyckte iallafall jag. antar att jag var mask i mitt förra liv ..

nej, nu har jag nog inget mer att skriva !!
men ni får ha en fin torsdag !!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0