sjuk ...

hejsan bloggen !
det var ett tag sedan jag bloggade men nu är jag här iallafall !
min dag kan förklaras med tre ord: sjuk, sängen, ipren !
igår i skolan mådde jag skit, mitt huvud kändes som flera ton tungt och min hals gjorde ont.
sen när jag kom hem från skolan så däckade jag i min säng och sov i några timmar. och när jag vaknade mådde jag prima igen !
men imorse när jag vaknade mådde jag bajs och anledningen heter feber. jag har 39.3 grader feber ..

men det är livet, och jag är "glad" över att jag fick det den här helgen och inte nästa helg då vi ska till åre ;)

nu ska jag ta en dusch medans iprenen fortfarande värkar .
hejsvej ! hoppas ni mår bättre än mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0