måndag - ny vecka , nya tag !

hejsan bloggen !
känns som jag tar tappat lusten till att blogga men eftersom jag vet hur ledsna ni blir om jag slutar blogga så gör jag det ändå, hehe :)
idag är det måndag vilket betyder en hel del saker t ex : ny vecka, två veckor kvar till sportlovet (alltså åre), dagen innan första nationella, en vecka till alla ♥ dag och en hel del andra saker säkert.
idag hade jag fysik-prov och tro det eller ej men jag kan stolt säga att jag är nöjd ! NO-ämnen är inte riktigt mina starka ämnen men det gick bra :) & detta kan jag tacka min älskade pappa som pluggade med mig igår.
hmm ... har det hänt något mer idag ? njaaa, tror icke det ! drog ner på stan en stund efter skolan innan bussen. strossade runt där i min ensamhet och efter ett tag mötte jag upp jossan & astrid så vi gick en stund sen åkte jossan och jag hem.

nu har jag inget mer att skriva , hej svej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0