fasiken ...

hejsan !
jag skrev ju igår att jag inte skulle missa friluftsdagen idag men ... det är precis vad jag gör !
medans många från min klass åker pulka och har superkul så sitter jag här i soffan och är ju sjukt uttråckad !
jag hatar att vara sjuk ... jag hatar att sitta hemma när det egentligen är skola ...
mamma & pappa tyckte inte att jag skulle ut och åka pulka i typ femton minus när jag hostar och hostar och hostar.... och eftersom jag så gärna ville gå på friluftsdagen så vägrade jag inse att de hade rätt men de hade nog rätt ...
men då har jag en hel dag på mig å plugga !
och ikväll blir det dans med min älskade hanna :) dansen tänkte jag inte missa ! och det är ju inte direkt femton minus i danslokalen så whatta fuck ;)

hejsvej !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0