dagens planer & vill ha

godmorgon bloggen !!
sitter här  i min mysiga soffa och ska strax gå och äta frukost . först tänkte jag berätta lite hur min söndag kommer se ut: någon gång under dagen måste jag söka gymnasie för det är sista dagen idag, sen mååååste jag träna. har säkert dubblat min kroppsvikt under den här veckan i åre, typ godis varje dag ! sen måste jag plugga lite. det är typ mina roliga planer för dagen ... och imorgon börjar skolan .. döda mig snälla !!

kikade in på H&M.s hemsida för att kolla på bikini för jag måste köpa en överdel för jag har ingen och vi har snart simning med skolan och då hittade jag en som var väldigt enkel men fin, och så hittade jag en fin blus för bara 99 riksdaler som jag blev lite kär i





sådär, nu ska jag gå och äta frukost !
hejsvej !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0