Your hands cold as they find my neck Oh this love that I've found, I detest

klockan är nu kvart i nio och jag har en del plugg att göra.
och vad har jag gjort sedan jag skrev senast? ja, inte har jag pluggat iallafall.
jag har spelat tetris, badat, läst bingo rimérs självbiografi, och jag har blivit
sur på min (sjukt dryga) lillebror. vad är mitt problem när det kommer till att
plugga? det är nånting innanför mitt pannben som slår av när jag tänker ordet
plugga. istället sitter jag här nu, har bytt ut bon iver mot mumford and sons.
lika bra, nästan lite bättre kanske.
fy vad jag är skoltrött. bra? nej, inte för fem öre.
nu ska jag plugga spela tetris.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0