who run the world? girls

fan vad jag blir irriterad.
en ynka liten snöflinga och vårat internet blir segare än maria & lisa en fucking snigel. och bara för att jag blir så frustrerad för att internet inte funkar har jag precis klämt en lussebulle och en banan. bra agnes, bra.
nu ska jag göra nånting som inte involverar internet, vet inte vad det blir för någonting men får väl försöka sysselsätta mig (och jaaa, jag läste nyss igen det jag skrivit och jaaa, det låter som att jag är världens datanörd) 



här har ni en bra låt btw,
och ååh vad jag vill vara lika snygg som beyoncé

Kommentarer
Postat av: Inge

HAHHAHAHA Segisarna Maria och Lisa, så jäkla sant!

2011-12-23 @ 00:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0