Cause there’ll be no sunlight If I lose you, baby

En sak som är lite skrämmande är hur beroende man är av strömmen. Inatt klockan tre blev det strömavbrott i typ halva börje. Först nu är strömmen tillbaka. och jag höll på att få ett sammanbrott. ingen dator, ingen tv, ingen dusch (vårat vatten tar slut jättefort), ingen platttång, inga lampor, ingen hårtork, INGENTING ! så vi flydde Börje på förmiddagen, familjen och jag. In till pappas jobb för att duscha, strosar runt på stan, blev en blus rikare, blev ett puder rikare,  åker hem, fortfarande ingen ström, åker in till en kinaresturang och käkar. Så nu när jag tänker efter finns det faktiskt något posetivt med att det var strömavbrott. Ingen spis --> kan inte laga mat --> äta på resturang. Inte helt fel faktiskt. Väldigt rätt och väldigt mysigt faktiskt. Och imorgon blir det ännu en dag bland REA-skyltar och galna människor. Ska nämligen träffa Marfre för en mysig dag på stan (kanske fel att säga mysig, då man kommer trängas och slåss med hela uppsala). Nu ska jag städa mitt rum, lyssna på en bra låt, chilla med livet och göra precis vad som faller mig in.
puss och kram,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0