tusen stjärnor som tindrar, glitter så långt jag ser

gårdagen -
skolan var bra enda tills våran naturkunskapslärare sagt hejdå och trevlig helg. då går brandlarmet (igen...), hela skolan var tvungen att utrymmas (igen...).
när vi äntligen fick gå gick jag ner till stan och mötte upp hanna. blev en runda på stan sen åkte vi hem och hade mys ♥ gjorde varsinn latte och satte oss och pratade. blev ännu mer prat vid middagen. fina underbara vän, tack för att du finns.
nu sitter jag här, har precis slukat en pepparkaka, och lyssnar på julmusik. vid halv tre beger jag mig mot lisa, hämtar upp gamlisarna på vägen. sen blir det minijul. julbak, julfilm, julklappar och julmusik. kan det bli bättre?!
nu ska jag slå in min present. pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0