Times Square can't shine as bright as you

sitter här på marias säng med två osociala tjejer (majsen och fisen) som spelar tetris.
okej, det kanske inte är så socialt att sitta och blogga men vadå liksoooom?!
annars då? hela min dag har varit riktigt mys idag. i skolan bjöds det på kul i jul, flera jättebra uppträdanden och roliga grejer ! efter skolan blev det en runda på stan med brudarna. satte oss på cupido med varsin (urgod!) sallad. stötte på en del fina människor. vid typ sju tiden gick vi mot towe, med tårta och paket och firade henne. älskade, underbara snuttis, hoppas du gillade presenten och att du får en fin födelsedag ♥
och nu sitter jag då som sagt här på marias säng med två nördar, lyssnar på musik och gör ingenting mer! men det är mysigt ändå, jag är ju med mina fina brudar. och imorgon är det julfest med klassen, kommer bjudas på fika och mys. inte helt fel det heller!
nu ska jag vara social,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0