this is what i´m made of

efter skolan idag drog jag, lisa och maria till friskis och körde ett fuega-pass. anna kom också och hängde på. 
om man bortser från det faktum att jag (och de andra kanske, haha) säkert såg ut som en pajas och inte kunde stegen över huvud taget så var det skitkul ! han som höll i det var ju verkligen underbar. så om ni vill gå på ett roligt träningspass åk till friskis i ekeby, klockan 17.00 och gå på dans fuega med robert. ni kommer ha kul, det kan jag nästan garantera.
nu sitter jag här vid marias köksbord med brudarna och kollar på idol, pratar om att sara ska lära sig att släppa loss (hahaha!) och dricker kaffe.
så det ska jag nu fortsätta med.
pusshej
finn ett fel ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0