Take me to the place where you go Where nobody knows, if it's night or day

sen sist jag skrev har jag spenderat tid med fina vänner, sällskapsspel och massa mys. tisdagen blev en mysdag på stan med fisen och marfre. avslutades med cupido-sallad. sen mötte vi upp towis, tog bussen ut till landet (=mitt hem) och spelade massa sällskapsspel, pratade, skrattade och drack te. någon gång på natten hade vi skratttävling. var väl egentligen bara jag och marfre som faktiskt uppskattade tävlingen, men det var kul ändå. på onsdagen tog vi bussen tillbaks till civilisationen, åkte hem till marfre och spelade ännu mera spel. vid halv fem ungefär åkte vi till friskis. ganska onödigt egentligen eftersom min insats var lika med noll. aja, efter det blev det ännu en spelkväll fast minus fisen och plus sara. nu sitter jag här, fryser, värmer mig med te och lyssnar på melissa horn. jäkligt mysigt kan jag säga. hade dock varit ännu mysigare med lite sällskap. men det enda sällskapet som finns i min närhet för tillfället är bror och hans kompis och dom är inne i ett tv-spel så melissa horn får vara mitt sällskap tills syster kommer hem. imorgon åker jag till norrland, firar nyår med min fina släkt och myser galet. åker även ifrån det här skitvädret och kommer, förhoppningsvis, att få åka en del pulka under våran lilla norrlands-visit. jag är hemma igen redan på måndag.  men under tiden kan jag inte lova er att det blir bra uppdatering, men jag tror att ni överlever! men hoppas ni får ett bra nyår, så hörs vi igen 2012 då !
puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0