sometimes I get a good feeling

precis hemkommen efter en mysig dag i staden.
åkte in vid ett-tiden och gick runt bland mysig körsång och stressade människor med mami. blev en ny bh för min del. avslutade med ett besök på espresso house där vi delade på en bagel och jag tog en cola. vid fem tiden åkte jag hem till towis, blev lite prat där och sen vid kvart i sex gick vi mot maria och åkte in till stan. vi skulle möta upp lisa vid klockan sex och ta en fika på coffeehouse by george, trodde vi. vi hade tydligen missuppfattat planen så lisa hade redan suttit där i en halvtimme och väntat på oss, stackarn. blev mycket prat, skratt och mys. jag, towe och maria satt kvar till stängningsdags, och vandrade sedan, i armkrok, till musikskolan. så mysigt, arm i arm i snön med mina bästa ♥ blev ännu mer prat då, pratade om allt mellan himmel och jord och lite till.  nu sitter jag här, har ena ögat på vad jag skriver och andra på handbollen som är på tv. ganska bra faktiskt. dock finns det ett stort jäkla minus över hela situationen - så fort jag andas (JAA, DET HAR BLIVIT MYCKET VÄRRE NU!) känns det som hela mitt revben ska spricka i tusen bitar. och vi ska inte tala om när jag hostar. men jag ska inte klaga. jag ska vara tacksam ändå. tacksam över att jag har världens finaste vänner och världens finaste mamma.
puss&kram ♥
bjuder på en otroligt snygg bild på mig, towe & maria.
eeeellleeeeeer ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0