Right in the moment this order's tall

hemma efter en mysig dag. det nästan känns att vi är inne på sista veckan nu.
vi hade dans idag på idrotten. vi fick mycket gjort trots några små skrattattacker. dock ska jag leta upp en paljettklänning som jag ska ha nästa vecka när vi ska visa upp dansen för klassen. dock hade jag den klänningen sist när jag var kanske 9, så jag befarar att den kommer sitta som ett korvskinn på mig men vafan. fett sexigt ju (host host). nu sitter jag här iallafall med en latte, en pepparkaka och ett trevligt sällskap vid namn bon iver. trevlans! dock känns mina fötter fortfarande som isbitar, och jag kom ändå hem för ungefär en halvtimme sen. jävla vinter alltså (eller så kanske det bara är mina skor det är fel på? converse på vintern är inte att rekomendera).
nu ska jag skriva klart en historia-uppgift och börja på en naturkunskaps-uppsats. fifan va roligt.
så puss och hej,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0