jag ser pojkar som gråter och flickor som tar dom i hand


har nu kollat på film med familjen. vi såg  sagan om ringen men jag gav upp. har nog aldrig varit och kommer nog aldrig riktigt bli en film för mig. nej jag är mer för kärlek. japp, kärlek är bra det ♥ inte mycket kärlek i sagan om ringen-filmerna. just nu sitter jag iallafall och lyssnar på melissa horn. ganska mysigt faktiskt. en annan sak som är mysig är min tröja jag fick av mamma och pappa i julklapp (som jag har på bilden). där kan vi snacka mysigt. och en annan sak som är ganska mysig är min säng för att inte tala om mitt täcke och min kudde. så jag tror att det blir till att sussa nu. så sov så gott allihopa,
puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0