If you ever leave me baby, Leave some morphine at my door

nu är jag hemma efter en myskväll/dag med mina brudar.
igår kväll hade jag och tjejerna myskväll hemma hos towe, kvällen slutade med en lång pratstund hemma hos sara tillsammans med lisa och sara. imorse var vi uppe med tuppen, närmare sagt kvart i åtta. spelade lite spel och mös, sen knallade jag iväg mot towe igen och åkte till gränby. så idag har vi myst runt i julandan på gränby. och som ni redan vet så är det ju dan före dopparedan idag. och det betyder även städning, matlagning, paketinslagning och stress i det petterssonska residentet. men det är mysigt ändå. imorgon åker vi hem till farmor och farfar och firar jul. åh va mys !
nu ska jag finslipa det sista på mitt rum och sen mysa av känslan att det är jul imorgon ♥
puss hej och god jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0