If it's not forever, if it's just tonight. Oh, it's still the greatest

oj vilken bra dag det här har  varit.
jag har varit glad och skrattat som aldrig förr. mest åt ingrid som idag hade en mental ålder på fem bast.
hade dans på idrotten. med en klänning full med paljetter, två toffsar och knästrumpor dansade jag loss tillsammans med resten av min grupp. efter skolan drog jag och tjejerna ner på stan för en fika på favoritcafét innan vi tog våra ben till musikskolan. fast nu ljög jag för er, för vi tog inte alls våra ben till musikskolan. vi tog våra ben, gick över gatan, tog första bästa buss, åkte två hållplatser och va framme vid musikskolan. fy fan va lata ... men skitsamma, lata eller inte. vi skulle iallafall dit för att kolla på maria när hon sjöng. och fy vad hon är bra !!! efter det åkte jag och mami till max och tog oss en varsinn burgare, dock ångrar jag mig lite nu och fy vad gott det var. nu sitter jag här på, min förmodligen favoritplats här i huset (näst efter min sköna säng), soffan, kollar lite halvhjärtat på den som dräper och njuter av tanken att det blir lov på onsdag och att vi lämnade in våran sista läxa för denna termin idag. hur skönt är inte det egentligen?!
men nu ska jag spela tetris och bara njuta.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0