I know there’s too many words left unsaid

idag mår jag bra. idag är jag glad. idag kan inget stå i vägen för mig.
och jag har väl egentligen ingen om helst anledning. Har en mensvärk som gör mig galen, en gymplanering som ska göras och ett prov att plugga till. Men imorgon ska jag träffa hanna och ta en fika på stan och på fredag ska jag hänga med mina homies (broriiiii ♥) så finns ju saker att se fram emot. ganska underbart sådär.
men för övrigt då? sitter och lyssnar på världens förmodligen bästa band (mumford and sons!!!) och kelar med en kåt (?) kelgo katt. plugget får vänta en liten stund till.
nu ska jag spela tetris och fortsätta göra det jag håller på med - ingenting.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0