you can´t make your heart feel something it won´t

oj vad den här dagen har varit bra!
började morgonen med lekar och fika med fina klassen. sen efter det vidare mot samhällskunskapen som förvånansvärt kändes ganska kort. kanske beror på att jag blev glad då jag vann en kaffe. vem vet?!
efter skolan satt jag, sara och ingrid och pluggade spelade tetris, pratade och drack kaffe (är det någon som
är förvånad?!). sen efter ett tag åkte vi + maria och lisa hem till sara och försökte plugga. gick väl sådär.
mot kvällningen åkte jag och maria till våran gamla fina (eller ganska sunkiga faktiskt) skola och kollade på
de nuvarande niornas musikal. gjorde lite ont i hjärtat eftersom det var såååå mycket bättre än vad våran
va när vi gick i nian, haha.
och nu sitter jag här, röd som en tomat i fejjan och gör ingenting. sitter inne på broders rum vid hans dator
(eller egentligen är det mor och fars men han har typ tagit beslag på den) eftersom jag glömde min laddare
at marias place och min dator är slut på batteri, så maria ser du det här: TA MED MIN LADDARE IMORGON
ÄR DU GULLIG (den ligger någonstans på ditt golv)
och bara för att jag är extra snäll idag får ni två bilder på hur jag gick runt idag:


och jag ber så hemskt mycket om ursäkt för de smickrande poserna,
censuren över mitt face (fast tro mig, jag gjorde det för erat eget bästa).
ja, det var väl typ det:
så puss och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0