Gud vet vad jag hade gjort, och hur jag hade mått Om jag inte träffat dig

en jädrans händelserik dag idag.
eller okej, inte så händelserik om man jämför med min bror och simon som såg en tant ramla i en trappa och blev uppraggade av en homosexuell pedofil på mindre än en timme.
men iallafall. som ni säkert vet så skulle ju jag ha samhällsprov idag. fick världsångest när jag ser provet och inser att jag pluggat in helt fel saker (plus att det jag pluggat in satt inte heller som en smäck). men helt plötsligt under provtiden går brandlarmet. hela skolan fick utrymmas, brandkåren kom och ser att det var falskt alarm. och vad betyder detta för oss då? inget prov. kanske första gången ett brandlarm har gjort en bra inverkan på en person. dock tycker jag otroligt synd om övriga klasskamrater som slitit som djur till det här provet.
gick ner på stan med inge och majsen efter skolan. blev en fika på coffeehouse by george. mysigt ställe verkligen. och det blev jäkligt mycket skratt, prat och mys där. rekomenderar även starkt snickerslatten som finns där, ni kommer inte ångra er.
lämnade tillbaka impulsköpet jag gjorde i måndags också. men tror ni inte jag impulsköper en annan tröja istället? aja, vi får se hur jag gör med den. hehe.
kvart över tre begav jag mig tillbaka till skolan för att ha extramatte. tror ni inte den är inställd då? jo, självklart. så gick dit hit i onödan. aja, gör inte så mycket. var ju ändå tvungen att spendera tiden tills bussen kom.
nu ska jag spela spel och lyssna på musik,
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0