fastän ditt hjärta kanske gråter så kommer drömmen åter med kärlekens vackraste sång

oj vilken bra julafton.
mysig dagen igenom. åkte hem till farmor och farfar och mös med familjen. orkar inte skriva allt i detalj, och bilder kanske ni får senare. jag är iallafall supernöjd med mina julklappar, fick världens finaste klänning av syrran som jag ska ha på nyårsafton och massa annat som jag är jätteglad över. ja, min julafton har iallafall varit kanonbra. nu är det enda jag ska göra sova. imorgon (eller senare idag kanske man ska säga) var det tänkt att jag skulle hänga på bror och mor på julottan klockan sju (!!!) på morgonen (!!!) men jag bangar faktiskt. vill kunna sova hur länge som helst och bara njuta. men hoppas ni andra också haft en fin jul,
puss och godnatt
och god jul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0