du är allt jag nånsin önskat

min helg har varit sjukt bra.
igår va vi på gränby hela dagen och letade julklappar. hittade två julklappar som jag faktiskt är väldigt nöjd med. efter gränby åkte jag och maria hem igen, käkade pizza och drog över till sara och såg världens bästa film - hur många lingon finns det i världen. har ni inte sett den en så se till att ni ser den snart.
sen vid tolvtiden kanske tog vi våra ben och gick hem till maria igen där lisa satt och väntade. blev en prat och skrattstund innan vi bestämde oss för att sova. har iallafall varit en sjukt bra helg. och den är inte slut än. ska nog plugga här hela dagen och sen ikväll kanske jag följer med ett gäng och kollar på fyrverkerierna.
nu blir det frulle,
pusshej
bild på mig och majs i fredags



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0