dag 9 - bästa tiden i mitt liv

oj så svårt.
den bästa tiden i mitt liv. om man bortser från att jag är väldigt skoltrött för tillfället så jag nog faktiskt inne i den bästa tiden i mitt liv (hittills) just nu. visst har jag väl haft det bra innan också. men nu känns det som att det mesta bara går uppåt. jag trivs jättebra i min nya skola (som i och för sig inte är så jätteny för mig längre), jag har världens finaste vänner och jag trivs med mig själv (för det mesta). Tror att en hel del har med självförtroende att göra. Mitt självförtroende är inte detsamma idag som för några år sen. Och jag tror att ju bättre självförtroende man har desto bättre mår man. Eller nej, jag kanske ska skriva såhär: ju bättre självförtroende man har desto mindre bryr man sig om vad andra tycker och ju mindre man bryr sig desto bättre mår man. Men tro nu inte att jag har världen åååh-vad-jag-är-snygg-självförtroende, absolut inte! Men jag har mycket bättre självförtroende idag är vad jag hade i t ex åttan. oj oj oj !
så just nu mår jag bra! nu leker livet. sånt gillar jag !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0