dag 8 - min favoritplats

jag har nog ganska många favoritplatser.
eller nej, jag har nog ingen riktigt favoritplats men jag har många platser jag trivs satans bra på. med rätt sällskap kan den mest skruttna lilla håla bli till det finaste paradiset. trivs jäkligt bra i min säng kan jag säga. kan vara den skönaste (och gnälligaste) säng som någonsin byggts. sen trivs jag väldans bra hemma hos min fina vän maria. kan nästan säga att det är mitt andra hem.
nej, men någon riktig favoritplats har jag väl inte direkt. skulle väl isåfall vara min dusch och min säng.
här har ni två bilder som jag tyckte var ganska passande.
1. i min sköna säng (och ja, jag sover fortfarande med nalle)
2. i mitt andra hem med min fina bästis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0