dag 4 - mina drömmar

ja, vad är egentligen mina drömmar.
att jag får det jag önskat mig i jul, att nyår blir ett minne för livet, att jag blir polis när jag blir stor, att jag skaffar en familj och barn, att jag gifter mig i en fin vit brudklänning, att jag får ett långt, bra liv.
finns så mycket man drömmer om. men en dröm som jag haft väldans länge är väl att jag blir en cool polis. en ridande polis. eller en sån som åker ut till ungdomars fester och skickar hem alla, hehe (även fast jag vet hur det känns). men en dröm som jag tror (nästan) varje tjej har är väl att få ett bröllop så fint att alla sitter med tårar i ögonen. och alla ska titta på mig för jag ska ha den mest underbara klänning någonsin. och vad har man mer för drömmar då ? ja, men sånt där småskit som att kanske hitta någon som har det där lilla extra, få fina julklappar, slippa den där irriterande hostan snart, få bra betyg osv. och att det blir fred på jorden, men vem drömmer inte om det egentligen ?
vid den här åldern var min största dröm att starta ett eget dagis
tillsammans med min då bästa kompis. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0