Dag 3 - Min bästa vän

Om jag ska vara riktigt riktigt ärlig så har jag nog ingen allra bästa vän. Tycker faktiskt att det är lite töntigt att säga att någon är ens allra bästa vän. Jag har några som jag kan säga är mina närmaste vänner. En av dem har jag känt enda sen jag gick i trean och hon i fyran, en gick jag i samma klass som sjuan till nian och går i samma klass nu också, en gick i min parallellklass sjuan till nian, och tre av dem lärde jag känna i höstas när jag började på katedral. Hanna, Maria, Towe, Lisa, Sara & Ingrid. Dessa sex personer är väl de jag kan kalla för mina närmaste vänner.
Utan dessa sex personer skulle inte mitt liv fyllas med lika glädje och lika många skratt. Alla är underbara på sina helt egna sett och jag är så sjukt glad över att jag lärt känna dessa otroligt fina människor ♥






Kommentarer
Postat av: towe

jag älskar dig agnes! <3

2011-12-06 @ 20:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0