dag 2 - min första kärlek

Det måste varit någon gång i femman som jag stötte på min första riktiga kärlek (eller så nära riktig man kan komma i den åldern). kramades bakom planket på skolgården, dansade tryckare på skoldiscot, och pussades på skoltoan. Jag var så stolt. Jag tyckte jag var så otroligt cool. Nu i efterhand kan jag tyckte att jag var en riktig tönt. Men just då, jag skuttade fram på moln och levde i en dröm. Dock tog den drömmen slut efter ungefär en månad när två tjejer kommer fram till mig när jag och några vänner spelade king. Han ville göra slut och jag blev förkrossad. Men som jag sa tidigare: nu i efterhand inser jag vilken jädrans tönt jag var då. Men mitt hjärta var krossat. Kommer ihåg också att jag låste in mig på skoltoan med en vän och grät.
Ja, man var en riktigt liten dramaqueen när man var yngre (och kanske fortfarande är?!) men nu har ni iallafall fått höra lite om min första kärlek. Någon riktigt kärlek har man väl inte stött på ännu, ni vet en sån där som gör en knäsvag och att gör att det kittlar i magen och allt sånt där bla bla bla. Men det kommer väl så småningom.
Och imorgon får ni alltså höra om - Min bästa vän.

slänger in en bild på mig och michelle från sexan. saknar dig gumman <3
här har ni bästa bilden jag hittade från perioden (eller
jag tror att det är från den perioden iallafall) då jag
levde i en dröm. syns nästan på bilden va?



Och eftersom jag har en hel bok ( minus fem sidor ) att läsa till imorgon så är det nog bäst för mig om jag börjar nu. juste, nämde jag att boken är på engelska?! OCH ATT UPPSATSEN OM BOKEN SKA SKRIVAS IMORGON?! puckooooooooooooooo... ibland blir jag så jävla trött på mig själv.
men aja, blir ingen mer bloggning för idag iallafall.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0