dag 10 - något som förändrat mig

dags för sista dagen på det här då.
och idag ska jag alltså berätta om något som förändrat mig.
egentligen är det väl nog väldigt svårt att säga något specifikt som förändrat mig. tror man förändras lite hela tiden. både utséendemässigt och till personligheten. men jag tror att ens nära och kära kan förändra en ganska mycket, både posetivt och ibland även negativt.
men något som förändrat mig då ? tror att min mamma har förändrat mig ganska mycket. hon är lite min vägledare här i livet, kommer alltid med bra tips och råd om olika saker och det är jag väldigt glad över. fina mamma ♥
sen kan det ju såklart finnas vissa händelser som gör så att man förändras. när min gammelmormor dog tror jag att jag förändrades lite. döden kom så nära helt plötsligt liksom. har väl några händelser i mitt liv som är lite specifika som jag tror har förändrat mitt sett att se på saker.
dock ska man ju aldrig glömma det allra viktigaste: att vara sig själv, i alla lägen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0