Dag 1 - Om mig

Sitter här och funderar.
Vem är jag egentligen? Och när det faktiskt kommer på fråga är det väldigt svårt att svara. Hur beskriver man sig själv på bästa möjliga sett?
Jag är en tjej på sexton år som går första året på Katedralskolan. Jag har haft en otrolig tur med min klass som jag är jättenöjd med, där jag även lärt känna nya människor som blivit några av mina närmaste vänner. Jag bor utanför Uppsala i en liten håla där nästan alla är beroende av bil, och har man inte körkort är man beroende av skjuts. Tur då att man har föräldrar som skjutsar en överallt.
Men okej, till den lite svårare biten. Vem är Agnes Pettersson? Tycker faktiskt att jag är en väldigt glad och sprallig person, med humor som en tre-åring och humör som ett väder. Kan vara glad en sekund och jätteförbannad nästa. 
Jag har väldigt svårt i skolan. Eller egentligen har jag inte så jäkla svårt. Det är bara koncentrationen som inte är på min sida hela tiden vilket gör det jäkligt svårt när det gäller att plugga, vilket ofta går ut över mina vänner. Och det ber jag om ursäkt för. hehe
På fritiden gillar jag att umgås med mina vänner, ha mysiga middagar, gå på fest, ha filmkväll och fika. Och som tjej gillar jag ju såklart shoppingrundor på stan, att komma hem och fylla garderoben med nya plagg. Kan vara bland det bästa som finns.
Min favoritårstid är helt klart sommaren. Inga måsten, inga gränser, ingenting. Ute hela nätterna, springa omkring med brunbrända ben och bara vara. Just nu känner jag mig instängd. På sommaren, det är då jag är som farligast, haha !
Men ja, kanske inte bästa beskrivningen på mig själv. Men den duger.
Imorgon får ni veta om - Min första kärlek.
puss
var dig själv - alla andra är redan upptagna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0