c'mon skinny love just last a year

den här dagen har varit mysig. mysig borsett från att jag varit jävligt dryg. så jag ber alla i min närhet så hemskt mycket om ursäkt för mitt dryga betéende. dock har den här dagen varit så himla ovärd. såhär i efterhand känns det så ovärt att jag tvingade mig själv upp ur sängen 07.20 för att åka in till skolan och spela tetris på historian, spela spel på engelskan och kolla på mr bean på tyskan. nu sitter jag här i soffan, lyssnar lite halvt på min bror och hans kompis som spelar GTA ("låt kärringen slå dig, kom igen! smäll inte till polisen bara"). och idag är även mormor här, mys. om ett tag ska vi ta tag i julbaket, dock kommer min insats mest vara att äta upp degen osv, men såna behövs väl också ?
nu ska jag njuta av att vi inte har några fler lektioner förens nästa år ! coolt.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0