But I will hold on hope And I won't let you choke On the noose around your neck

hemma efter en otroligt mysig och rolig minijul.
mycket skratt, bak och prat. kollade på elf och julkalendern gjorde vi också. en mysig lördagkväll/natt med fina människor helt enkelt ♥
idag ska jag plugga och skriva en debattartikel. och äta upp mina lakritsklubbor jag fick i går.
annars då? andra advent idag, och tjugo dagar kvar till julafton. sitter och lyssnar på mumford and sons medan jag försöker komma på vad jag ska skriva om i debattartikeln. går väl sådär.
men aja, har inte så mycket mer att skriva så här får ni en bild på min klubba.
(och tack ännu en gång sara för den fina present!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0