but i set fire to the rain

sitter här på min säng och gör ingenting.
dagen har bestått av många blandade känslor men just nu känner jag lättnad och glädje. michelle kom hem till mig idag. så sjukt skönt med tanke på att det var ett tag sedan vi sågs sist. blev mycket prat men även mycket chatroulette (ni ser våra favvisar på bilderna) har precis kommit upp efter att ha hållt min syster sällis när hon käka. ångrar däremot att jag också åt. nu mår jag pyton. magen gör ont och jag är trött. så jag ska nog krypa ner i matildas säng nu (och då får jag sova innerst),
så puss & kram & nyp i stjärten.
godnatt

bara en liten parantes: vi är inte seriösa när vi är inne på chatroulette. ville bara få ur mig det så ni inte
tror att vi sitter och "raggar" där, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0