You're drunk, you need it, Real love, I'll give it

jag glömde ju helt bort att skriva dagens höjdpunkt i det tidigare inlägget.

en man som svepte en 7.0-cider på ca tre sekunder, och vart tror ni han gjorde det här då ?
i väntan på bussen. jo men visst, det kan man ju också göra om man känner för det sådär.
men han va nog inte helt frisk i huvudet, för så engagerad som han var i köttbiten han köpt på
hemköpt, så engagerad är inte en normal människa. haha.

sitter just nu och kollar på 112 polis, och kelar med en katt som luktar fis. jo men visst det kan ju också vara lite sådär mysigt. imorgon kan jag sova enda fram till klockan sju ! det är länge för att bo i börje, sen cyklar jag hem till miche och tar bussen ifrån maxi. jo men om man bor på landet får man lösa såna grejor liksom.
nu ska jag nog ta en dusch.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0