These wounds won't seem to heal, this pain is just too real, There's just too much that time cannot erase

gårdagen var mysig. satt ute på jennifers altan och pratade med jennifer, sara och frida.
tog bussen in till stan vid tio och blev uppmött av matilda och björn, och gick vidare hem till björn där även jag sov. tanken från början var att jag skulle cykla hem från bälinge och sova hemma, men när det blev mörkt så kröp fegisen inom mig fram och jag vågade inte cykla hem och inte heller vara hemma själv när det var mörkt (eftersom mamma och pappa var på fest). så då åkte jag hem till björn och sov där.
matilda och jag åkte hem vid typ elva idag, och sen dess har dagen varit otroligt slapp. hjälpte pappa att släpa bort några grenar men bortsett från det så har jag inte gjort ett smack. rätt skönt om jag ska vara ärlig.
imorgon blir det jobbintervju och förmodligen åka hem till mormor. jaråååå.,
har smsat michelle ikväll så förhoppningsvis kommer hon hit, mys!
men nu har jag inget mer att skriva,
men det var lägesrapporten för nu !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0