Suddenly the world seems such a perfect place

kul att jag börjar bli grymt förkyld.
vaknade av att huvudet dunkade. har även ont i halsen och i näsan (eller jag har inte ont i näsan, men den rinner).
idag ska jag på jobbintervju och fy vad jag är otaggad. jag har ingen som helst lust. men vad gör man inte? plus att jag måste cykla in till stan. woho! och imorgon är sista lediga dagen innan skolan börjar. blandade känslor över det faktiskt. kommer dock kännas konstigt att börja i en klass med många killar, hehe. men det blir nog kanoners.
funderar på att åka lite tidigare till stan så man hinner ta sig en titt i lite olika affärer, och förhoppningsvis hitta ett par fina snygga jeans.



och juste. idag fyller min underbara mormor år !
så grattis mormor, love you




nu

(eller nu och nu, bilden är tagen på nyår.)

det var allt för nu, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0