Someone once told me that you have to choose what you win or lose, you can’t have everything

jag är medveten om att klockan bara är åtta och jag redan är vaken.
men whattafuck, skolan börjar imorn och jag har inte ställt om mig, hehe..
igår åkte jag in till stan med tolv-bussen. hämtade upp moe och cyklade ner
mot stan. på stan hittade jag ett par jeans (som ska bytas idag) och en blus.
vid klockan tre gick vi till provoice på jobbintervju, men jag vettefan om man kan
kalla det intervju när det enda man säger är "aa, mm, aa, mm, jaha, mm, aa".
men jobb fick man iallafall, så idag ska jag och moe dit på utbildning. sen får vi väl se.
men igår iallafall efter "jobbintervjuen" så åkte jag, mor, bror och syster
hem till mormor som fyllde år. där jag käkade tills sprack, retades med min syster tills hon
satte sig vid datorn och vägrade röra sig ur fläcken, käkade ännu mer, sprack ännu mer,
skrattade, kollade på tv och sen åkte vi hem.
nu ska jag ta en dusch och sen ska jag spela nazi zombies ! (gud, hoppas man inte gör en sån
där "lära känna varandra"-intervju på katte, så som vi gjorde i sjuan. min skulle typ "intressen? nazi zombies,
vad gör du på fritiden? nazi zombies osv) haha.

jaja, ha en fin dag !
puss och kram ¨


kollade igenom bilderna jag i tiden lagt ut här i bloggen,
och hittade den här. tyckte den var för charmig för att ligga
i ett gammalt arkiv, så njut gott folk !

pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0