She´s a waterfall

andra gymnasiedagen - check.
och idag hade vi lekar med några treor. och en av våra lekar var speaddating och fasen va nice det var. fick veta lite smått och gott om nästan alla i klassen och jag känner på mig att det här kommer bli en klass att trivas i. alla är supertrevliga och jättemysiga ! efter skolan gick jag, moe och michelle ner på stan. jag lämnade tillbaka en blus, köpte en kofta och ändrade jobbtider.
och ikväll ska jag städa mitt rum. funderar också på att lägga ut en för och efterbild av mitt rum så ni kan försöka sätta er in i min mammas situation - att försöka få mig att städa, haha.
just nu då. chillar i min älskade mysiga cape från åhlens... och lyssnar på la musica. 
och ikväll, eller imorgon bitti, ska jag ut och jogga. för vi har sovmorgon imorn, och jag ska försöka fixa så jag kan ta ut den, om jag så ska cykla in till stan, hehe. 
aja, nu har jag inget mer att skriva ! 
så puss på er allihopa ! 

waterfall - the stone roses 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0