love me, love me, say that you love me

hemma efter en underbar helg med underbara vänner.
åkte till sara i lördags där även moa, frida & maria befann sig. kollade på film hela kvällen och hade otroligt mysigt. söndagen blev mest chill med spel och skratt. på kvällen åkte vi in till stan och käka på china garden. bakom oss satt några reagge-typer som hela tiden skrattade åt oss (enligt frida, hehe), efter det gick jag, moa, frida & sara och köpte godis och åkte hem till sara och kollade på flight 93. och frida, gud vad jag gillar dina otroligt snälla komentarer, haha ! "hon va ganska tjock". haha, puss på dig sötnos ! ♥
imorse vaknade jag klockan kvart i åtta och låg vaken fram till tjugo i nio då jag bestämde mig för att åka hem.
sorry sara och frida att jag inte väckte er och sa det men ni var så söta när ni sov !

helgen har iallafall varit otroligt rolig, mysig och helt underbar.
tack tjejer, för att ni är så otroligt bäst !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0