känn ingen sorg för mig göteborg

det är (nästan) alltid bra att ha en syster med moppe.
i vanliga fall skulle jag suttit i skolan och haft sjukt tråkigt i min ensamhet vid den här tiden men efter matildas och min första lektion börjar tio över tio så åker jag med henne. jaråååå...
igår gick jag i skolan till fem. det var väl helt okej sådär. klarade mig tack vare mackan och kaffet jag åt/drack innan sista lektionen. innan jag gick till bussen var jag med maria och lisa lite. vi diskuterade sjuka grejor. t ex vad jobbigt det skulle vara om man fastnade med armarna rätt ut, rätt upp eller rätt fram. ja, ni ser ju ! sjuka grejor.
och idag är det dienstag, och första pianolektionen. känns väl helt okej ! men det ska nog gå vägen. har en ny pianolärare så det gäller ju att inte spel fel, hehe.
men nu ser jag att det är dags att dra sig mot skolan !
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0