jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

om någon mer från katte, som har haft sitt skolfoto, läser detta: visst håller ni med om att fotografen var konstig?
ja, som ni kanske förstår så har vi haft skolfoto idag och fotografen kan vara bland den konstigaste skolfotograf iallafall jag har varit med om. han var från amerika så han kunde inte svenska (inte för att det var så jättekonstigt). det konstiga kom när det var dags för poträtt-fotona, för då ber han varenda en att posa som jäkla topmodells, och inte nog med det så hade han en stor fläkt ifall någon skulle vilja ha lite vind i håret. ja, konstigt var det ja..
annars då ? jorå, skolan rullar på ganska lungt hittills, har fått några läxor och har väl börjat komma in i klassen någorlunda iallafall.
efter skolan spenderade jag ca en timme på stan med hanna, mycket prat och skratt. det är konstigt vad mycket man kan hinna med på en timme.
nu sitter jag här och jag precis skrivit klart ett brev (en läxa) till min svenskalärare.
och ja, nu har jag inget mer att skriva !
så ciaoooo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0