It was dark and I was over, Until you kissed my lips and you saved me

min helg hittills har varit helt underbar !
i fredags vare dags att fira underbara sara som fyllt sexton år. otroligt roligt med roligt folk.
på lördags-eftermiddagen åkte jag + familj hem till björn för vi var ditbjudna på middag.
åt jättegod mat, gick till konsum och köpte godis och kvällen slutade med att jag somnade
i soffan framför 2012.
idag kommer dock det där underbara raseras. för idag ska jag förmodligen jobba.
och förmodligen skriver jag eftersom jag sitter här och försöker ta mod till mig att kontakta
dem och säga att jag inte trivs och inte vill jobba kvar (för jag är än så länge anställd
på prövnings-tid). jag måste göra det, man ska inte behöva gå omkring och vara rädd
för att åka och jobba (hehe...), elleer ?
och om jag nu tar mod till mig att kontakta dem så ska jag åka till fjälliden och kolla på fotboll.
håll tummarna för mig nu gott folk !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0