It is a living promise land Even over fields of sand Seasons fill my mind and Cover me

första dagen i gymnasiet - check.
och inte ska man klaga. hamnade i en klass med trevliga glada människor.
men mycket papper blev det, och mycket nytt så min hjärna jobbar på högtryck nu
för att få in allt i skallen. och jag funderar redan på att säga upp mig från jobbet
(och jag har inte ens jobbat ett pass än) men jag kommer veeerkligen inte orka,
så nu vet ni det för jag vet att ni bryr er så grymt mycket.
nu jag har precis druckit en kopp kaffe, lyssnat på tre håkan hellström låtar,
och funderat på om jag orkar gå och hämta min festis som jag köpte idag. ¨
men ja, det var allt för idag hörni ! eller iallafall för nu,
nu ska jag chilla galet och lyssna på låtlistan "chillipill" på spotify.
pusshej

Kommentarer
Postat av: Moe

hahaha, jag skrev typ precis likadant som dig i början på inlägget, och jag lovar att jag inte har läst det här förrän nu, coooolishh att vi tänker typ lika hehe :D

2011-08-18 @ 19:23:33
URL: http://moamatilds.blogg.se/
Postat av: moe

men åååh, nu såg att jag du redan kommenterat det på min blogg haha. men du vet väl att du är min största förebild liksom, pusssss <3

2011-08-18 @ 19:31:01
URL: http://moamatilds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0