Don´t put no flowers by my final bed

idag blev det nästan en hel dag i grisslehamn. följde med när pappa skulle skjutsa albin och några killar från hans lag för de skulle på läger på åland, så imorse var jag uppe klockan sex (!!!). sen åkte pappa och jag vidare, handlade lite gott och gick och satte på en klippa. käkade och pratade lite sen somnade vi båda två som två klubbade sälar. haha ! vaknade någon gång vid elva då vi bestämde oss för att åka därifrån. så vi kollade på lite olika saker, sen åkte vi hem. nu är klockan tjugo i fem och jag har skitont i magen för jag har druckit typ en halv 150cl loka med melonsmak.
imorgon har håkan utespelning på fyrishov, och jag ska inte gå :( men jag ska sitta på hannas ballefjong (hanna bor precis vid fyrishov. så vi ska mysa där och lyssna på håkan :D
och juste, på måndag ska jag på jobbintervju ! haha. igår blev nämligen jag och moe haffade av några på stan och då skrev vi upp vårat namn och telefonnummer och idag fick jag ett samtal så nu ska jag på jobbintervju. jarråååååå.. man får väl hålla tummarna och hoppas på det bästa !
nu måste jag kissa, lokan rinner rätt igenom mig. haha

pusshej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0