även den djupaste sorg har en mening


what i want is to turn the tide. are you ready to turn the tide?

dagen idag känns som att den varit väldigt lång.
kan bero på att jag gick upp rätt tidigt och började städa mitt rum. vid ungefär halv ett åkte jag in till gränby. gjorde lite tråksaker (lämnade tillbaks två tröjor, köpte ett par jeansleggings). sen kom moe och efter ännu ett tag kom maria som även hade med sig sara och frida (inte karv och lind, hehe)
vid klockan fyra cyklade jag och moe in till stan, men väl i stan kom vi på att affärerna stänger klockan fyra på söndagar. så vi gick och satte oss på sf för att vänta in sara, frida (karv och lind) och maria för att se filmen "jag saknar dig", och för er som inte sett den: SE DEN ! sjukt bra film, dock så var vissa scener lite suddiga eftersom mina ögon var konstant fyllda med tårar. men värd hundra kronor var den lätt !
nu sitter jag här och lyssnar på låten ovan, som är med i filmen och ögonen tåras.
så nu ska jag forsätta lyssna på den här, sen ska jag nog gå och sussa.
så godnatt på er !
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0