All these words I don't just say and nothing else matters

tänk vad bra goda vänner kan få en att känna sig ♥

åkte till fibysjön med michelle idag, första gången i sommar faktiskt. blev mycke bad (toppless, såklart?!), prat och fika. sen när vi kommer hem till mig igen så har jag ingen nyckel in så vi bestämmer oss för att göra inbrott i mitt eget hus eftersom mitt fönster var öppet. och när vi håller på att ställa upp stegen mot mitt fönster kommer grannen hem, som har extranyckel. jaja, roligt hade vi iallafall ! äventyret slutade med två nya rivsår på benen, men är det sommar så är det.
imorgon bär det av mot bälinge, vet inte riktigt planerna men det kommer bli kul garanterat !
nu har jag inget mer att skriva,
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0