woho !

tänk att jag kan bli så glad för så lite.
eller när jag tänker efter är det egentligen inte en så liten sak som jag är glad för denna gång.
det är nämligen eeeeeeeeeeeeen * trumvirvel *

virkad vääääääst !

yes, du hörde rätt ! jag vann auktionen på tradera och vann därmed (eller vann och vann, jag får ju betala men det känns som att jag har vunnit, hehe) en svart virkad väst från H&M.s Conscious Collection.



det var allt för mig, och ja, nu kan gärna glädjas lite för min skull och ja, det gör inget ifall ni är lite avis på mig !
och för er som undrar så fick jag den för 205 kr plus en frakt på 26 kr, jag tycker det var värt ! väldigt värt.

hejsvej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0