vi kommer att dö samtidigt du och jag

två dagar avklarade - två dagar kvar.
klämde precis i mig min sista werthers kola. varför är jag en sån jäkla godisgris för ? ja, jag kan ju bara säga hejdå beach 2011. jag kaanske kan välkommna beachen år 20.....50 kanske !
idag har väl inte hänt något speciellt. satt på en bänk efter skolan med moe, mari och towis och kollde på fyra underbart söta småungar (eller okej , det var mest jag som kollade men vafan) och då sa moe att jag kommer bli mamma tidigast av oss. jag vet inte riktigt om jag ska ta det som en komplimang eller inte. men det bryr jag mig inte om, jag gillar att titta på småungar helt enkelt (herregud vad fel det där lät ! jag menade inte på peddo-sättet, hoppas verkligen ni förstod det !!! )
nu skulle jag egentligen befinna mig hemma hos min vän hanna i väntan på att åka och dansa, men det är tydligen påsklov idag också. lite synd, för dag hade vi cheardance på idrotten och efter det blev jag aspepp på dans,
men nu har jag inget mer att skriva,
hejsvej och puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0