Tio tusen meter upp I luften ser jag allt så klart

goderafton bloggen !
jag har ljugit för er, jag har ljugit för er något fruktansvärt ! jag var aldrig hos mormor i helgen. men anledningen till att jag skrev det var för att jag, moa, towe & sara skulle ha en överraskningsmiddag
för maria som ju fyllde år i fredags.
och för att detta skulle bli ännu mer överraskning så lurade jag henne och sa att jag skulle till mormor hela helgen och för att hon skulle tro det ännu mer så skrev jag detta här i bloggen.
så förlåt förlåt för er som läst och trott att jag var hos mormor ! men jag tror inte någon tog sån skada pga det.
aja, lördagen var iallafall otroligt lyckad !

och idag så har jag varit hos farmor och farfar i princip hela dagen. för imorgon fyller farmor 75år. så grattis på dig älskade farmor ♥ och som alltid när man är på besök hos dom så blir det väldigt mycket ätande. och eftersom det var lite speciellt tillfälle idag så blev det ju kanske lite extra mat ! och om man är som mig som älskar mat så blir det att man äter och äter ... och äter ! men det ska man ju göra, det är ju artigt säger man ju.
nu är jag iallafall hemma igen och mätt och belåten minst sagt!
känner att cross-trainern får bli min bästavän den närmaste timmen.

nu har jag inget mer att skriva !
men ni får ha det bra,
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0