Sluta dröm om det ljuva livet, vi kommer aldrig va med om det och be aldrig mer om ursäkt, för sakerna du aldrig gjorde

vaknade halv åtta idag. trodde klockan var ca tio. gick ner och såg att mamma fortfarande var hemma och förstod att klockan faktiskt inte var mer än halv åtta. varför varför varför måste jag vakna tidigt när jag kan sova hur länge jag vill ? vaaarfööööör ? 

idag ska jag inte göra nånting tror jag. mitt rum är i behov av städning. agnes, det kanske är dags att dra tummen ur röven och faktiskt städa för en gångs skull !
annars vet jag inte alls vad dagen har att erbjuda. jag tänker ta den som den kommer. kanske tar en promenix ifall jag har lust med det, kanske kollar på sex and the city ifall jag har lust med det, kanske ringer någon ifall jag har lust med det. jag gör lite vad jag känner för idag liksom.
imorgon kommer iallafall cajenbajen hit igen. vi ska, trott eller ej, gå påskkärring. ni kanske tycker det är jättetöntigt men jag säger såhär: jag bor för sjutton i börje ! här är ingenting töntigt.
så cajen kommer hit på morgonkvisten och så käkar vi brulle (brunch) tillsammans och fixar påskkort sen ska min syster få leka lite make-up-artist och sminka oss så vi ser ut som äkta kärringar. cajen och jag funderade på att cykla runt hela börje och cykla ikapp alla småungar som också går påskkärring och sedan ta deras godis, men jag tror inte det är någon bra idé eftersom börje inte är direkt jättestort och alla vet vilka alla är. vi får helt enkelt tjäna ihop eget godis!
nu ska jag hitt på nå.
hejsvej , ha en toppen-dag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0