nostalgi

ojojoj, det blev en liten oplanerad bloggpaus men nu är jag här igen. gud vad ni måste ha saknat mig , host host !
igår eftermiddag åkte jag till gamlis för att träffa mina älskade älsklingar towe och maria. gud vad mysigt vi hade !när jag kom dit så cyklade vi raka vägen till willys och köpte godis, läsk och jordgubbar och tog massa filtar och satte oss på en gräsmatta vid kullarna och bara mös och njöt av livet. sen på kvällen gjorde vi det ännu en gång, fast denna gången på marias baksida, utan godis, läsk och jordgubbar men med tända ljus och en stjärnhimmel över oss. kändes väldigt bra. vi pratade om allt som går att prata om. jag stannade hos maria över natten och vi låg och kollade på sex and the city men halv fyra kändes ögonlocken väldigt tunga och vi gick och lade oss.

och idag har jag mest tagit det lungt. nooot !
jag cyklade hem från maria vid ca halv ett kanske ( och det är ungefär en mil !!! ) och när jag kommer hem hinner jag knappt andas ut förrens vi ( jag, bror, mor och far ) tog en cykeltur som även den kanske gick på en mil.
och på den cykelturen åkte vi förbi ett ställe där jag tillbringade väldigt många söndagar när jag var liten. jag gick nämligen på knytte (då träffades man och lekte med massa andra barn och deras föräldrar). så många minnen. ibland önskar man att man var fyra år igen, inga beskymmer, ingen press. man bara var och lekte hela dagarna.

nu blir det mat,
hejdå
(och jag tänker inte skriva något om att skolan börjar imorgon för jag vill verkligen inte inse fakta.)






tre bilder från cykelturen idag,
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0